Уважаеми колеги,
На основание чл.7 ал.2 т.5 и чл.10 т.1 от ПРАВИЛНИК за устройството и дейността на Националния център за повишаване квалификацията на педагогическите специалисти :
„Центърът, осигурява мониторинг на качеството на изпълнението на предлаганите квалификационни услуги;“ (чл.7 ал.2 т.5);
„Отдел "Квалификация" осъществява следните дейности:
1. Организира изготвянето на анализи за необходимостта от конкретни обучения въз основа на проучване на интересите и потребностите, както и на степента на удовлетвореност на обучаваните педагогически кадри;“(чл.10 т.1);
При участие в обучения в НЦПКПС, всеки обучаем попълва анкетна карта.
Електронната карта е изготвена и предоставена за попълване от педагогическите специалисти, с цел подобряване на обратната връзка, както и повишаване качеството на материално-техническата база и учебния процес в НЦПКПС - гр.Банкя.
Моля изберете линк с Вашата тема на обучение!
1. "Създаване на електронно учебно съдържание за педагогически специалисти по професионална подготовка"
2. "Практически обучения на новоназначените директори"
4."Обучение на учители, преподаващи по предмета гражданско образование".
6. "Компетентности - как подготвяме децата да създават бъдещето".
7. "Обучение на учители по информационни технологии, които от учебната 2020/2021 г. ще преподават по учебните програми за профилирана подготовка."
9. "Практически обучения за директори на образователни институции".
10.Мотивация. Екипност. Лидерство.
11. „Програма за превенция и интервенция на агресията и насилието в училище"
13. „Профилираната подготовка по информатика в 12. клас“
15. „Профилираната подготовка по информационни технологии в 12. клас“
16. „Компютърно моделиране и информационни технологии 5-7 клас“
17. "Профилирана подготовка по география и икономика в 12 клас"
18. "Профилирана подготовка по математика в 12 клас"
19. "Профилирана подготовка по химия и опазване на околната среда"
20. "Профилирана подготовка по история и цивилизации в 12 клас"
21. "Профилирана подготовка по философия в 12 клас"
22. "Профилирана подготовка по биология и здравно образование"
23. "Профилирана подготовка по български език и литература в 12 клас"
25."Профилирана подготовка по физика и астрономия в 12 клас"
26. "Профилирана подготовка по предприемачество в 12 клас"
27."Профилирана подготовка по музика в 12 клас"
28. "Профилирана подготовка по английски език в 12 клас"
29. "Профилирана подготовка по изобразително изкуство в 12 клас"
29. "Създаване на електронно учебно съдържание по математика в прогимназиален етап"
31. "Профилирана подготовка по испански език в 12 клас"
36. "Прилагане на инструмент за идентифициране на маркери на риск при деца и ученици и определяне на възможности за предоставяне на допълнителна подкрепа за личностно развитие на деца и ученици в риск" - присъствени обучения
38. "Мотивация. Екипност. Лидерство. Контрол на професионалния стрес"
39. "Управление на образователна институция в условията на криза-практически обучения"
40. "Ролята на директора при прилагането на компетентностния подход в образователната институция"
41. "Профилирана подготовка по история и цивилизации в 11 и 12 клас"
42. "Методи и подходи за работа с деца в риск"
44. "Профилирана подготовка по информатика в 11 и 12 клас"
45. "Профилирана подготовка по предприемачество в 11 и 12 клас"
46. "Профилирана подготовка по български език и литература в 11 и 12 клас"
47. "Профилирана подготовка по информационни технологии в 11 и 12 клас"
48. "Профилирана подготовка по химия и опазване на околната среда в 11 и 12 клас"
49. "Профилирана подготовка по математика в 11 и 12 клас"
50. "Профилирана подготовка по биология и здравно образование в 11 и 12 клас"
51. "Профилирана подготовка по география и икономика в 11 и 12 клас"
54. "Наставничество на младите учители. Приобщаване, професионално израстване и кариерно развитие"
55. "Проектиране и прилагане на проектно-базиран метод в STEM"
56. "Атестацията като процес на оценяване - критерии, индикатори, области на атестиране"
57. "Стратегическо планиране при управление на образователната институция"